#vásárlási kedv

Szebbnek látjuk a jövőt, de nincs kedvünk vásárolni
 

Szebbnek látjuk a jövőt, de nincs kedvünk vásárolni

Európa és a világ továbbra is inkább pesszimista, viszont a németek és a dánok pozitívan látják a jövőt. Magyarországon emelkedett a fogyasztói bizalmi index és a saját munkahelyi kilátásokat is többen tartják jónak, mint korábban, ugyanakkor csökkent a vásárlási kedvünk.

hvg.hu hvg.hu


GfK: nem jött meg a magyarok vásárlási kedve
 

GfK: nem jött meg a magyarok vásárlási kedve

Továbbra is stabilan alacsony a lakosság vásárlási hajlandósága. Ezt mutatja az is, hogy a komplex Fogyasztói Bizalom Index (FBI) emelkedése lelassult: a második negyedévhez képest mindössze 2,8 ponttal 175,7 pontra emelkedett, míg az első negyedévhez képest a második három hónapban még hét ponttal nőtt − derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Corvinus Egyetem közös felmérésének legfrissebb eredményeiből.

MTI MTI